Kognitivni agent na satu biologije
U II. osnovnoj školi Varaždin održana je sedma radionica s igrificiranim kognitivnim agentom u sklopu projekta “Full STEAM Ahead”. Radionica je održana 16. siječnja 2024. godine, a vodili su ju dr. sc. Bogdan Okreša Đurić i Tomislav Peharda, mag. inf., predstavnici Partnera 1 (Laboratorij za umjetnu inteligenciju).
Učenici 7. c razreda sa svojim nastavnikom Ernestom Habekom (biologija) sudjelovali su na radionici te isprobali kako izrađen agent radi. Članovi Laboratorija za umjetnu inteligenciju partnerske institucije Fakulteta organizacije i informatike pod voditeljstvom prof. dr. sc. Markusa Schattena implementirali su agenta Axla i prilagodili ga za upotrebu.
Kognitivni agent Axl priča o biologiji krvi. Kreirani agent nacrtali su učenici 7. b, a nastavnik Ernest Hebek pripremio je pitanja o krvi. Softver je objavljen u otvorenom kodu te dostupan svima koji ga žele isprobati na sljedećoj poveznici: https://dragon.foi.hr/axl/
Fotografije s radionice za učenike sedmog razreda nalaze se u nastavku: