Zimska škola “Robotika”

26 Feb by anita.tomsic

Zimska škola “Robotika”

21. i 22. veljače 2024. u II. OŠ Varaždin održana je zimska škola “Robotika” pod vodstvom nastavnice informatike Ljiljane Inkret Martinčević. Polaznici radionice bili su učenici od petog do osmog razreda. Prvi dio zimske škole iz robotike sastojao se od izrade Lego Mindstorms robota. Polaznici radionice dobili su upute u shemama te su izradili različite […]
23 Feb by anita.tomsic

Zimska škola “Dizajn računalnih igara”

20. i 21. veljače 2024. u II. osnovnoj školi Varaždin održana je zimska škola “Dizajn računalnih igara”. Školu su održale nastavnice Helena Lacko i Marinela Schatten i na njoj je sudjelovalo 24 učenika koji su imali priliku zaroniti u svijet kreiranja računalnih igara. Tijekom ove radionice učenici su izrađivali edukacijske igre korištenjem različitih digitalnih tehnologija […]
26 Jan by anita.tomsic

Kognitivna agentica za građanski odgoj

Deveta radionica s kognitivnom agenticom za građanski odgoj i obrazovanje održana je 19. siječnja 2024. Agentica imenom Sara napravljena je u suradnji s nastavnicom Martom Cepanec i učenicima 8. a razreda II. osnovne škole Varaždin koji su izradili crtež Sare i imenovali ju. Učenici su sa svojom nastavnicom sudjelovali na radionici te isprobali kako izrađena […]
19 Jan by anita.tomsic

Kognitivni agent pomaže kod učenja kemije

17. siječnja 2024. održana je osma radionica s igrificiranim kognitivnim agentom. Radionica je održana za učenike 7. a razreda II. osnovne škole Varaždin. Sedmaši su sa svojom nastavnicom kemije Ksenijom Pintarić dizajnirali kognitivnog agenta James Peru 008 kojeg su članovi Laboratorija za umjetnu inteligenciju partnerske institucije FOI-a implementirali i prilagodili za upotrebu. Radionicu su vodili […]
19 Jan by anita.tomsic

Kognitivni agent na satu biologije

U II. osnovnoj školi Varaždin održana je sedma radionica s igrificiranim kognitivnim agentom u sklopu projekta “Full STEAM Ahead”. Radionica je održana 16. siječnja 2024. godine, a vodili su ju dr. sc. Bogdan Okreša Đurić i Tomislav Peharda, mag. inf., predstavnici Partnera 1 (Laboratorij za umjetnu inteligenciju). Učenici 7. c razreda sa svojim nastavnikom Ernestom […]
20 Dec by anita.tomsic

Igrificirani kognitivni agenti kao super junaci

19. prosinca 2023. održana je šesta radionica s igrificiranim kognitivnim agentima. Radionica je održana za učenike šestog razreda II. osnovne škole Varaždin. Učenici 6. d nacrtali su tri agenta (Milka Man, Mister Brundo i Nadot), a pitanja o klimi pripremio je nastavnik povijesti i geografije Denis Bais. Članovi Laboratorija za umjetnu inteligenciju partnerske institucije Fakulteta […]
20 Dec by anita.tomsic

Nastavak radionica s kognitivnim agentima

19. prosinca 2023. održana je peta radionica s igrificiranim kognitivnim agentima za učenike II. osnovne škole Varaždin. 6. c razred sa svojom nastavnicom hrvatskog jezika Mirjanom Halusek dizajnirao je kognitivnog agenta Juru kojeg su članovi Laboratorija za umjetnu inteligenciju partnerske institucije Fakulteta organizacije i informatike pod voditeljstvom prof. dr. sc. Markusa Schattena implementirali i prilagodili za […]
26 Sep by anita.tomsic

Sudjelovanje tima projekta “Full STEAM Ahead!” na konferenciji CECIIS 2023

Na 34. Srednjoeuropskoj konferenciji o informacijskim i inteligentnim sustavima (CECIIS – Central European Conference on Information and Intelligent Systems) koja je održana od 20. do 22. rujna 2023. godine na Sveučilištu u Dubrovniku, tim projekta “Full STEAM Ahead!” imao je zapaženo sudjelovanje. CECIIS je renomirana konferencija koja se održava od 1989. godine, a na njoj […]
14 Sep by anita.tomsic

Adaptacija skloništa u multifunkcionalnu dvoranu

Adaptacija i prenamjena skloništa u multifunkcionalnu dvoranu započela je u prvom tjednu rujna. Građevinski radovi na adaptaciji skloništa trajat će oko tri mjeseca, sa završetkom predviđenim u prvoj polovici prosinca 2023. Adaptacija uključuje građevinsko obrtničke radove, instalaciju grijanja i ventilacije, elektroinstalacije i opremanje prostora. Za potrebe izvannastavne aktivnosti Dizajn računalnih igara opremit će se računalna […]
8 Sep by anita.tomsic

Obnovljena informatička učionica

Poboljšanje infrastrukture i opreme učionica jedan je od glavnih ciljeva projekta “Full STEAM Ahead”. Za vrijeme provedbe projekta četiri učionice za četiri nova i unaprijeđena obrazovna programa vezana uz STEAM bit će opremljene i transformirane – učionica za dizajn igara, učionica za robotiku, učionica za 3D ispis i učionica astronomske zvjezdarnice. Kroz ljetne praznike 2023. […]